قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی در بکردانه

میوه خشک از جمله جذاب ترین تنقلاتی به شمار می‌ آید که پذیرایی شما را منحصر به فرد و خاص می کند. وجود محبوبیت بالای میوه خشک در بین مردم، موجب ایجاد بازاری مطلوب برای فروش میوه های خشک شده است. علاوه بر میوه، خرید دستگاه میوه خشک کن خوب موجب بالابردن کیفیت میوه خشک و فروش آن می شود. قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی در بکردانه درج شده است و جهت مشاهده آن می توانید به این سایت مراجعه کنید. بکردانه تولید کننده دستگاه میوه خشک کن است و به همین دلیل قیمت دستگاه خشک کن میوه این سایت، بسیار مقرون به صرفه است. برای راه اندازی کارگاه های تولید میوه خشک در مقیاس انبوه، شما به دستگاه خشک کن میوه صنعتی نیاز دارید. با توجه به تنوع بالای دستگاه خشک کن میوه موجود در بازار، در این متن قصد داریم به معرفی راهنمای خرید آن بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن امکان تولید میوه های خشک در کمترین زمان را برای شما مهیا می کند. همچنین هر نوع میوه ای را به وسیله این دستگاه می توانید خشک کنید. این دستگاه ها برخلاف روش های سنتی موجب خراب شدن میوه ای نمی شوند. در واقع این دستگاه بدون هیچ تغییری در رنگ، طعم و عطر میوه‌های را خشک خواهد کرد.

دستگاه میوه خشک حاوی چندین سبد است که به وسیله درپوشی بسته می شود. المنت های موجود در دستگاه خشک کن به کمک جریان برقی گرم می شوند. گرما توسط فن ها به تمامی قسمت های دستگاه منتقل شده و حرارتی یکنواخت را در تمام دستگاه ایجاد می کند. به کمک این گرما، رطوبت و آب موجود در دستگاه تبخیر شده و در نهایت میوه بدون این که بپزد خشک می شود.

المنت های موجود در دستگاه به گونه ای طراحی شده که به آرامی میوه را خشک می کند. همین امر از رشد قارچ و میکروب یا کپک در میوه جلوگیری خواهد کرد. همچنین میوه ها ارزش غذایی خود را در این روش از دست نمی دهند.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه خشک کن میوه صنعتی بکردانه

برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید دستگاه خشک کن میوه صنعتی کرده اند. در بین تمامی برندهای موجود در بازار، برند بکردانه از جمله بهترین و نام آورترین برندی است که طی سال ها فعالیت خود دستگاه های با کیفیتی را تولید کرده است. تنوع بالای محصولات این برند، ما را بر این داشته که در ادامه به معرفی نکات خرید دستگاه خشک کن میوه بپردازیم:

فاقد سر و صدای زیاد

دستگاه خشک کن صنعتی باید به گونه ای طراحی شود که کمترین میزان سر و صدا را داشته باشد. در واقع صدای دستگاه خشک کن های بکردانه در حد استاندارد طراحی شده است.

بدنه ضد زنگ

بدنه دستگاه خشک کن میوه صنعتی باید از فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل باشد که به مرور زمان دچار تغییرات کیفی و ظاهری نشود.

توان مصرفی بالا

دستگاه های صنعتی میوه خشک کن باید توان مصرفی بالایی داشته باشد. در واقع بالا بودن توان مصرفی به معنی کارکرد بهتر دستگاه است، چراکه تعداد میوه های بیشتری را در واحد زمان تولید می کند و روند تولید را تسریع می بخشد.

قابلیت تنظیم دما

با توجه به این که هر میوه در دمایی خاص باید خشک شود، دستگاه خشکی کنی دستگاهی خوب تلقی می شود، که قابلیت تنظیم دما داشته باشد.

مجهز به تایمر

علاوه بر موارد فوق، دستگاه خشک کن میوه بکردانه به تایمر مجهز است. وجود چنین امکانی مدیریت کارها را راحت تر می کند. در واقع زمانی که کار دستگاه تمام می شود، توسط هشداری شما مطلع خواهید شد.

ظرفیت

هر دستگاه خشک کن میوه ای، ظرفیتی منحصر به فرد دارد که با توجه به نیاز و میزان تولید روزانه تان می توانید دستگاه مورد نیازتان را خریداری کنید. مهمترین نکته در این خصوص دقت به حجم اشغالی دستگاه است. به طبع هر چه ظرفیت دستگاهی بیشتر باشد، جای بیشتری از کارگاه را به خود اشغال می کند. پس قبل از خرید دستگاه، جایی مناسب را نیز برای آن در نظر بگیرید.

دستگاه خشک کن میوه صنعتی بکردانه

کلام آخر

تنوع بالای دستگاه خشک کن میوه بکردانه موجب شده که خرید آن کمی چالش برانگیز شود. اما قیمت مناسب این دستگاه ها موجب می شود شما به راحتی بتوانید یکی از دستگاه میوه خشک کن صنعتی بکردانه که بسیار با کیفیت هستند را انتخاب و خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه