سایبان حیاط + انواع مدل سایبان حیاط با 30% تخفیف

سایبان حیاط را از سایه سازان توانا بخواهید. سایه سازان توانا با داشتن پرسنلی مجرب در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سایبان هایی با کیفیت در انواع و اقسام شکل ها و طرح های مختلف، بعد از سال ها فعالیت در این حوزه توانسته با مجموعه های بزرگی همچون سازمان ها، ادارات، وزارتخانه ها و ... همکاری داشته باشد و روز به روز به اعتبار خود بیفزاید.

آیا قصد چیدن میز و صندلی در محوطه باغ یا ویلای شخصی خود را دارید؟ بهتر است که مبلمان خود را در زیر یکی از مدل‌های سایبان موجود در بازار قرار دهید. انواع سایبان حیاط با هدف در امان ماندن از تابش نور خورشید و بارش برف و باران در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند. در این مقاله به معرفی انواع سایبان مخصوص حیاط می‌پردازیم.

سایبان حیاط

انواع سایبان حیاط یکی از بهترین تولیدات شرکت سایه سازان توانا هستند. این شرکت با اجرای ایده‌هایی خلاقانه برای پوشاندن فضاهای باز به شما کمک می‌کند که بیشترین بهره‌وری را از محیط بیرون و هوای تازه ببرید. 

هنگامی که افراد به مبلمان فضای باز می‌اندیشند، ساخت سایبان‌های حیاط آخرین موضوعی است که به آن فکر می‌کنند. اما با وجود داشتن بهترین دکوراسیون و تجهیزاتی همچون باربیکیو در فضای باز هیچ کس حاضر نیست که زیر نور آفتاب و هوای گرم بیرون بنشیند. انواع سایبان‌های حیاطی هم کارایی و هم زیبایی فضای باز شما را بهبود می‌بخشند.

در حقیقت ساخت یک سایبان ضد آب با قابلیت جمع شدن می‌تواند از شما در برابر شرایط آب‌وهوایی نامساعد محافظت کند. این سازه‌های سبک باعث می‌شوند که لحظات شادی را در کنار خانواده خود در فضای باز داشته و از آن لذت ببرید.

سایبان حیاط

انواع مدل سایبان حیاط

سایبان‌های حیاط از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته سایبان‌های مسطح و گنبدی شکل تقسیم می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از انواع سایبان حیاط خواهیم پرداخت.

سایبان بازویی یا جمع شونده

از سایبان‌های مسطح بیشتر برای تامین سایه در ورودی مغازه‌ها، ساختمان‌ها، بالکن یا تراس استفاده می‌شود. این نوع سازه‌ها ساختاری بازویی و جمع‌شونده دارند که برای این امر از یک موتور الکتریکی بهره می‌برند.

سایبان‌های جمع‌شونده یا کالسکه‌ای معمولا برای پارکینگ خودروها، ورودی ویلاها، روی پنجره‌ها، پاسیو، بالکن و تراس استفاده می‌شود. این نوع سازه‌ها تنوع زیادی از لحاظ جنس و رنگ دارند و برای ساخت آن‌ها پارچه‌هایی مقاوم و مرغوب را بکار می‌برند. این نوع پارچه‌ها در برابر شرایط نامساعد جوی مقاومت بالایی دارند. همچنین سایبان‌های بازویی در مقابل رطوبت، وزش باد و بارش برف و باران نیز مقاوم هستند. شما می‌توانید بر اساس ابعاد فضای مورد نظر خود سایبانی مناسب را سفارش دهید.

یکی از متداول‌ترین مدل‌های سایبان‌های جمع‌شونده مدل رولی یا حلقوی است که این مدل‌ها از طریق موتور الکتریکی و ریموت کنترل قابل کنترل هستند. نحوه باز و بسته شدن سایبان‌های رولی با سایر سایبان‌های جمع‌شونده متفاوت است.

سایبان چتری  

سایبان‌های چتری برای محوطه‌سازی و زیباسازی ویلاها بسیار مناسب هستند. این نوع سازه‌ها که مانند یک چتر یک منطقه را پوشش می‌دهند، در مدل‌ها و ابعاد گوناگون ساخته می‌شوند. پارچه‌های بکار رفته در ساخت این محصولات معمولا برزنتی و بسیار مقاوم است.

برخی از انواع سایبان چتری به صورت ثابت روی زمین نصب می‌شوند، در حالی که برخی دیگر متحرک هستند.

سایبان آکاردئونی

یکی دیگر از انواع سایبان حیاطی پرکاربرد به نام سایبان‌های آکاردئونی شناخته می‌شوند. طریقه باز و بسته کردن این سازه‌ها دقیقا مشابه ساز آکاردئون است.

البته لازم به ذکر است که سایبان‌های آکاردئونی بیشتر برای فضاهای باز مکان‌های تجاری یا صنعتی استفاده می‌شوند و کمتر برای محوطه ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای درست کردن پارکینگ خودروهای موجود در مراکز تجاری و تفریحی بهتر است که از انواع سایبان آکاردئونی بهره ببرید.

سایبان استخر

دسته دیگری از انواع سایبان حیاط، سایبان مخصوص استخر است. این نوع سازه‌ها جزو سایبان‌های اتوماتیک به شمار می‌روند. همچنین این سایبان‌ها در دو مدل اسکلت‌ فلزی- پلی کربنات یا به شکل بادبان‌های قایق طراحی می‌شوند. برای ساخت سایبان‌هایی با اسکلت فلزی پروفیل آلومینیوم، ورق‌های پلی کربنات و پارچه‌های مقاوم بکار می‌برند.

شما می توانید تمام انواع سایبان را با مراجعه به سایت سایه سازان توانا در اختیار داشته باشید.

انواع مدل سایبان حیاط

خرید انواع مدل سایبان حیاط با 30% تخفیف در سایه سازان توانا

انواع سایبان حیاط در مدل‌های مختلف در حیاط منازل، محوطه باز ویلاها یا آپارتمان‌ها قابل نصب هستند. هر یک از این سایبان‌ها ویژگی‌ها و مشخصات گوناگونی از نظر طراحی، ابعاد و اندازه دارند.

برای سفارش ساخت سایبان متحرک با مدل‌های متعارف یا تولید مدل‌های خلاقانه بهتر است که با یک تولیدکننده معتبر و باتجربه تماس بگیرید. شرکت سایه سازان توانا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید انواع سایبان دستی و اتوماتیک یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان به شمار می‌رود.

این مجموعه کلیه تولیدات خود را با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و مدرن و رعایت استانداردهای جهانی تولید می‌کند. سایه سازان توانا اعلام می‌کند که کلیه انواع مدل سایبان حیاط را با 30 درصد تخفیف ویژه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

آخرین دیدگاه ها  
سلام...بسیار از کیفیت کارشون راضی بودم
نوشتن دیدگاه