انواع دستگاه بلوک زنی + دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در بتن سرمد

بتن سرمد با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین متد روز دنیا و با تلاش روزانه تیم مجرب و توانا خود توانسته بهترین دستگاه‌های بلوک زنی را تولید و به بازار ارائه دهد. شما می توانید انواع دستگاه بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک را از بتن سرمد یا بتن ماشین صفاهان بخرید.

دستگاه بلوک زنی برای ساخت بلوک های سیمانی استفاده می شود. کیفیت دستگاه بلوک زنی در تولید بلوک های تولید شده آن تاثیر زیادی دارد. دستگاه بلوک زنی معمولا در انواع مختلف با کاربردهای متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شود. افراد مختلف می‌توانند با توجه به شرایط مالی و همچنین کاربرد مدنظر خود دستگاه بلوک زنی را خریداری کنند. برای خرید دستگاه بلوک زنی باید با انواع آن آشنایی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به انواع دستگاه بلوک زنی بپردازیم، به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با انواع دستگاه بلوک زنی با ما همراه باشید.

types block making machines manual semi automatic automatic bms ind 5

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی ممکن است طیف گسترده‌ای از دستگاه های ساده و دستگاه‌های پیشرفته را در بر بگیرد که هر یک برای درست کردن تعداد مشخصی بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی از آن‌ها ممکن است کارایی و کیفیت بالاتری داشته باشند. برخی از انواع مختلف دستگاه بلوک زنی موارد زیر هستند:

  • دستگاه بلوک زن دستی
  • دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک
  • دستگاه بلوک زنی اتوماتیک
  • دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی
  • دستگاه بلوک زنی متحرک سیلودار

شما می توانید انواع مختلف دستگاه بلوک زنی را از شرکت افراز بتن سرمد بخرید. در ادامه به معرفی این دستگاه ها می پردازیم.

types block making machines manual semi automatic automatic bms ind 2

دستگاه بلوک زنی دستی

دستگاه بلوک زن دستی به بلوک زن تکی نیز شناخته می شود. این دستگاه به صورت کامل با استفاده از نیروی دست کار می‌کند. از این دستگاه در زمان عدم دسترسی به نیروی برق برای ساخت بلوک استفاده می شود. دستگاه بلوک زنی دستی عملیات بلوک زنی را کند انجام می‌دهد و سرعت کار را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این محصول این است که دارای قیمت کاملا اقتصادی و به صرفه است و اگر برای موارد کم می خواهید از آن استفاده کنید، بهترین گزینه برای خریداری است. یکی دیگر از مشکلاتی که در مورد دستگاه بلوک زنی دستی با آن روبرو هستید، این است که اپراتور دستگاه تاثیر بسزایی بر تعداد بلوک های تولید شده دارد، برای مثال اگر اپراتور با تجربه باشد و با توان بالا کار کند، می تواند روزانه ۷۵۰ عدد بلوک تولید کند، در حالی که اگر تجربه کافی نداشته باشد ممکن است تعداد بلوک های تولید شده تا ۳۰۰ عدد برسد. دستگاه بلوک زنی دستی باکیفیت در بتن سرمد قابل ارائه به مشتریان گرامی است.

types block making machines manual semi automatic automatic bms ind 3

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک یکی دیگر از انواع دستگاه های بلوک زنی در بازار است که دارای سرعت بالاتری نسبت به انواع مختلف دستگاه های دستی است‌. این محصول در انواع مختلف در بازار موجود است. این دستگاه برای تولید بلوک دیواری و سقفی با شکل های مختلف کاربرد دارد. بلوک های تولید شده توسط این دستگاه کف صاف و یکنواختی دارد. در اکثر موارد این دستگاه می‌تواند در هر ساعت تا حدود ۳۰۰ الی ۳۵۰ عدد بلوک تولید نماید. این دستگاه بلوک زنی دارای سرعت متوسط است، همچنین قیمت آن نسبت به دستگاه بلوک زن دستی تا حدودی بالاتر است، اما با توجه به کیفیت بالاتر آن می‌توان گفت این قیمت کاملا مقرون به صرفه است.

types block making machines manual semi automatic automatic bms ind 4

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بهترین و پرکاربردترین انواع دستگاه بلوک زنی است که استفاده از آن در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی رونق و رواج بسیار زیادی دارد. در این دستگاه اپراتور در تولید بلوک هیچ گونه دخالتی ندارد و فقط باید بر روند تولید بلوک نظارت کند. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک نوعی دستگاه پیشرفته به شمار می رود که دارای 6، 8، 12، 11، 16،22 قالب است. دستگاه هایی که دارای تعداد قالب بیشتری هستند تعداد بلوک بیشتری را در هر دقیقه تولید می کنند، به همین دلیل می‌توان گفت دستگاه ها با قالب بیشتر از نظر سرعت بهتر عمل می کنند.
دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در برندهای مختلف خارجی در داخل کشور ایران قابل خریداری است، اما یکی از مشکلاتی که در مورد این دستگاه ها با آن روبرو هستیم قیمت نسبتا بالای آن‌ها است. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک می تواند در هر ساعت تا حدود ۵۰۰ عدد بلوک تولید کند و به همین دلیل می‌توان گفت سرعت بالای آن یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن برای موارد مختلف به خصوص کارخانجات است. شما می توانید دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را از شرکت بتن سرمد بخرید. با مراجعه به سایت یا از طریق تماس با کارشناسان شرکت افراز بتن سرمد دستگاه بلوک زن مدنظر خود را بخرید.

نوشتن دیدگاه