ثبت آگهی رایگان در شیپور

اینترنت شبکه‌ای گسترده  است که پتانسیل بالایی برای فروش محصولات و ارائه خدمات دارد. با ثبت آگهی رایگان در سایت‌های اینترنتی مانند شیپور، می‌توانید به افراد زیادی دسترسی پیدا کرده و کالا و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. ثبت آگهی رایگان در شیپور هیچگونه هزینه‌ای ندارد و بسیار ساده است. هر فردی می‌تواند با انتخاب دسته آگهی، به راحتی آگهی مورد نظر خود را در شیپور به صورت رایگان ثبت کند. در این مقاله به ثبت آگهی رایگان در شیپور و روش‌های درج و ویرایش آگهی می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه، با ما همراه باشید.

سایت شیپور      

سایت شیپور بستری برای مبادله کالا و ارائه خدمات است. هر فردی در هر نقطه‌ای از ایران با ارائه هرگونه خدمات و یا کالایی، می‌تواند آگهی خود را به صورت رایگان در سایت شیپور قرار دهد. کسانی که به دنبال دریافت خدمات و یا خرید کالا هستند، می‌توانند از میان هزاران آگهی جدید کالا و یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند. کالاها و خدمات شیپور معمولاً در ۱۰ دسته‌بندی زیر قرار داده می‌شوند:

۱. وسایل نقلیه: در دسته‌بندی وسایل نقلیه تمامی وسایل نقلیه مانند خودرو، موتور، خودروهای کارکرده و نو، ماشین اقساطی و تصادفی، ماشین‌های سنگین و حتی تجهیزات وسایل نقلیه، خرید و فروش می‌شود.

۲. املاک: اگر به دنبال خرید و فروش املاک و یا رهن و اجاره هستید، در دسته‌بندی املاک می‌توانید مکان تجاری یا مسکونی مورد نظر خود را رهن و اجاره کرده و یا بخرید. اگر در مسافرت‌ها به دنبال پیدا کردن ویلا هستید، استفاده از آگهی‌های رایگان شیپور یکی از راه‌های رایج برای پیدا کردن ویلا برای یک یا چند روز است.

سایت شیپور      

۳. استخدام و کاریابی: در دسته‌بندی استخدام و کاریابی افرادی که به دنبال کار هستند، با نوشتن کامل توانایی‌هایشان و قرار دادن شماره تماس، به نوعی خود را به کارفرما معرفی می‌کنند. کارفرمایانی که به دنبال استخدام افراد مختلف هستند نیز علاوه بر اینکه با ثبت آگهی افراد مورد نظر خود را استخدام می‌کنند، می‌توانند با آگهی‌هایی که سایر افراد در شیپور درج کرده‌اند، تماس بگیرند تا فردی مطابق با شرایط خود پیدا کنند.

۴. خدمات و کسب و کار: اگر به دنبال انجام خدمات فنی منزل، خدمات باربری، خدمات پزشکی در منزل، آموزش آرایشگری و خیاطی و ...هستید، دسته‌بندی خدمات و کسب و کار بهترین گزینه برای درج آگهی شما است.

۵. لوازم خانگی: در این دسته‌بندی، لوازم خانگی نو و دسته دوم از جمله مبلمان، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی و ... خرید و فروش می‌شوند.

۶. ورزش، فرهنگ و اوقات فراغت: اگر به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود هستید و یا دوست دارید در تورهای مسافرتی شرکت کنید، دسته‌بندی ورزش، فرهنگ و اوقات فراغت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این دسته‌بندی، خرید و فروش حیوانات، خرید دوچرخه، خرید هنر و صنایع دستی، خرید اسباب بازی و ... انجام می‌شود.

۷. لوازم الکترونیکی: در این دسته‌بندی تمامی لوازم الکترونیکی از جمله لپ‌تاپ، کامپیوتر، دوربین، کنسول بازی و ... خرید و فروش می‌شود.

۸. صنعتی، اداری و تجاری: در این دسته‌بندی لوازم صنعتی، اداری و تجاری مانند ماشین آلات، لوازم صنعتی، میز و صندلی مخصوص ادارات و ... خرید و فروش می‌شود.

سایت شیپور      

۹. موبایل، تبلت و لوازم جانبی: اگر به دنبال خرید و فروش موبایل، تبلت، شارژر، هندزفری و ... هستید، می‌توانید در این دسته‌بندی لوازم مورد نظر خود را پیدا کرده و یا آگهی رایگان خود را ثبت کنید.

۱۰. لوازم شخصی: در این دسته نیز خرید و فروش کفش و لباس دست دوم، لوازم کودک و سیسمونی، ساعت، کتاب، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... انجام می‌شود.

ورود به شیپور

برای ورود به شیپور به عنوان خریدار، نیازی به ثبت نام نیست و شما می‌توانید با ورود به سایت شیپور، محصول یا خدمات مورد نظر خود را جستجو کرده و تمامی آگهی‌های مرتبط با کلمه جستجو شده خود را مشاهده کنید. اگر قصد دارید به عنوان فروشنده وارد شیپور شوید، در ابتدا باید تصویری از کالایی که قصد دارید آن را به فروش برسانید را در شیپور قرار دهید، سپس با وارد کردن عنوان آگهی، متن آگهی و شماره تماس، آگهی شما به صورت رایگان در شیپور قرار می‌گیرد و بعد از تایید کارشناسان شیپور، به مدت یک ماه در سایت درج می‌شود.

ثبت آگهی در شیپور تهران

شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور ایران، شهری شلوغ و پرجمعیت است‌. در این شهر حدوداً ۹ میلیون نفر زندگی می‌کنند که همگی نیازمند کالا و خدمات مختلفی هستند. از آنجایی که در شهرهای کوچکتر تعداد افراد کمتر است، ثبت آگهی در شیپور شهرهای دیگر ممکن است بازدهی چندان مناسبی برای شما نداشته باشد، اما ثبت آگهی در شیپور تهران به دلیل جمعیت زیادی که در آن زندگی می‌کنند، بازدهی بالاتری دارد. اگر نسبت به ثبت آگهی در شیپور تهران اقدام کنید، بازدهی آگهی شما نسبت به ثبت آگهی در سایر شهرها، حدود ۱۰ تا ۲۰ برابر بالاتر می‌رود.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که حتماً باید ساکن تهران باشیم تا بتوانیم در شیپور تهران، آگهی ثبت کنیم؟ خیر، شما در هر شهری که باشید، می‌توانید در شیپور تهران آگهی مورد نظر خود را ثبت و درج کنید. برای این منظور کافی است در هنگام درج آگهی، در قسمت نام شهر، تهران را وارد کنید. در این صورت آگهی شما با نام شهر تهران منتشر می‌شود.

ثبت آگهی در شیپور تهران

ویرایش اگهی من در شیپور

اگر بعد از قرار دادن آگهی خود در سایت شیپور، متوجه شدید که مسئله‌ای را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از گزینه ویرایش آگهی، اطلاعات جدیدی را به آگهی خود اضافه کرده و یا اطلاعاتی را از آن حذف کنید. در مواردی که متوجه می‌شوید آگهی شما اصلاً مناسب نبوده و باعث جذب مخاطب نشده است، می‌توانید به راحتی آگهی قدیمی خود را حذف کرده و یک آگهی جدید روی سایت شیپور قرار دهید. با استفاده از این روش کارایی تبلیغات شما در سایت شیپور بالاتر رفته و میزان فروشتان افزایش می‌یابد.

تعداد آگهی رایگان در شیپور

از آنجایی که در سایت شیپور روزانه هزاران نفر تبلیغات انجام می‌دهند و تبلیغات مختلفی روی این سایت قرار داده می‌شود، شیپور به منظور جلوگیری از هرج و مرج در سایت خود، تعداد آگهی رایگان برای یک شماره تلفن همراه را محدود کرده است تا افراد بیشتری بتوانند در این پلتفرم آگهی درج کنند. همچنین اگر فردی بخواهد با استفاده از روش درج آگهی‌های متعدد در شیپور شهرهای مختلف، نسبت به خرید و فروش کالا و یا ارائه خدمات اقدام کند، ناظران سایت شیپور، آگهی را رد می‌کنند.

تعداد آگهی رایگان در شیپور

اگر می‌خواهید تعداد زیادی آگهی رایگان در شیپور درج کنید، باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. در قدم اول باید دقت داشته باشید که آگهی‌های شما با یکدیگر تفاوت داشته باشند و یک آگهی یکسان را برای دفعات زیاد در سایت شیپور درج نکنید. موارد دیگری مانند قرار ندادن آگهی دیگران در سایت شیپور، استفاده از شماره‌های متفاوت برای درج آگهی‌های مختلف و ... نیز از دیگر راه‌های بالاتر بردن تعداد آگهی رایگان است.

محدودیت ثبت آگهی در شیپور

دلایل مختلفی برای محدودیت ثبت آگهی در شیپور وجود دارد. برخی از مهمترین این دلایل عبارتند از:

۱. جلوگیری از شلوغ شدن سایت شیپور: اگر شیپور امکان درج آگهی به صورت نامحدود را برای افراد فعال کند، سایت شیپور بیش از اندازه شلوغ می‌شود. شلوغی بیش از اندازه این سایت پیدا کردن کالا و خدمات را برای مخاطبین این سایت سخت‌تر می‌کند.

۲. به وجود آمدن تعداد زیادی هرزنامه: اگر شیپور هیچگونه محدودیتی برای قرار دادن آگهی رایگان در نظر نگیرد، تعداد زیادی هرزنامه در سایت شیپور به وجود می‌آید و امکان ایجاد آگهی های غیر اخلاقی نیز افزایش می‌یابد.

۳. پایین آمدن کیفیت آگهی: اگر افراد بتوانند به هر میزانی که دوست دارند، در شیپور آگهی بگذارند، کیفیت آگهی کم کم افت پیدا می‌کند. در این گونه موارد، ممکن است فردی که آگهی را در شیپور منتشر می‌کند، اصلاً نیازی به فروش کالا و ارائه خدمات نداشته باشد و تنها با یک تصمیم گیری آنی، اقدام به انتشار محتوا در شیپور کند.

۴. کم شدن بازدید آگهی دیگران: در صورتی که افراد بتوانند یک آگهی تکراری را برای چند بار منتشر کنند، افراد دیگری که تنها یک بار آگهی خود را منتشر کرده‌اند، در سایت شیپور دیده نمی‌شوند و تعداد بازدید کمی می‌گیرند؛ از این رو سایت شیپور برای درج آگهی رایگان، محدودیت ایجاد کرده است.

محدودیت ثبت آگهی در شیپور

دانلود مستقیم شیپور از گوگل

با بالاتر رفتن میزان استقبال افراد از سایت شیپور، این سایت، اپلیکیشن مخصوص خود را تولید کرد. اگر اپلیکیشن شیپور را روی تلفن همراه خود داشته باشید، به راحتی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز، تمامی آگهی‌های شیپور را مشاهده کرده و دیگر نیازی به جستجوی اینترنتی در سایت وجود ندارد. اپلیکیشن شیپور با استفاده از روش‌های مختلفی قابل دانلود است؛ برای مثال می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق بازار و گوگل پلی نیز دانلود کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای دانلود اپلیکیشن شیپور، دانلود این اپلیکیشن به صورت مستقیم از طریق گوگل است. برای دانلود اپلیکیشن شیپور از طریق گوگل، کافی است عبارت دانلود اپلیکیشن شیپور را در گوگل جستجو کنید. با وارد شدن به اولین لینکی که در گوگل می‌بینید، به راحتی می‌توانید اپلیکیشن شیپور را دانلود کنید. برای این منظور در ابتدا اندروید یا ios بودن سیستم عامل خود را انتخاب می‌کنید و سپس دانلود اپلیکیشن برای شما آغاز می‌شود.

بیشترین بازدید شیپور چه ساعتی است        

روش‌های متنوعی برای افزایش بازدید از آگهی در سایت شیپور وجود دارد، اما از آنجایی که برخی از این روش‌ها نیازمند هزینه کردن هستند، بسیاری از افراد از این روش‌ها استفاده نمی‌کنند. یکی از راه‌های افزایش بازدید از آگهی، انتشار آگهی در زمان مناسب است. اگر آگهی خود را در زمان مناسبی در شیپور منتشر کنید، میزان بازدید آن افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و این موضوع به فروش کالای شما در زمان کوتاه‌تر، کمک زیادی می‌کند.

بیشترین بازدید شیپور چه ساعتی است        

اگر دوست دارید تعداد بازدید از آگهی شما در سایت شیپور بالا باشد، بهتر است در دو بازه زمانی زیر آگهی شیپور خود را منتشر کنید:

۱. ۱۱ صبح تا ۱ ظهر: در اکثر موارد خانم‌های خانه‌دار از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ ظهر بیشتر از سایر زمان‌ها به دنبال خرید هستند و میزان گشت و گذار آنها در سایت شیپور نیز افزایش پیدا می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید لوازم خانگی و یا لوازمی که بیشتر مربوط به خانم‌ها است را به فروش برسانید، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ ظهر آگهی خود را در شیپور قرار دهید. طبق تحقیقات انجام شده ساعت ۱۱ صبح تا ۱ ظهر زمان مناسبی نیز برای قرار دادن آگهی‌های خودرو است.

۲. ساعت ۱۷ تا ۲۰: امروز افراد زیادی شاغل هستند و از صبح تا شب کار می‌کنند، بنابراین در ساعات اولیه روز نمی‌توانند از گوشی تلفن همراه خود، زیاد استفاده کنند. از آنجایی که ساعت کاری اکثر ادارات تا 5 عصر است، ساعت ۱۷ تا ۲۰ نیز ساعت خوبی برای قرار دادن آگهی در شیپور است. به شما توصیه می‌کنیم بیشتر آگهی‌های خود را بین ساعت ۱۷ تا ۲۰ قرار دهید؛ اگر آگهی شما بیشتر مربوط به آقایان است این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

علاوه بر ساعت قرار دادن آگهی در شیپور، روز قرار دادن آگهی نیز اهمیت زیادی دارد. طبق بررسی‌ها روز سه‌شنبه پرکارترین و شلوغ‌ترین روز استفاده از شیپور است.

ارسال آگهی بینهایت شیپور رایگان

اگر دوست دارید در شیپور بی‌نهایت آگهی را به صورت رایگان، ارسال کنید، حتماً باید چند سیم کارت متفاوت داشته باشید تا آگهی‌های خود را با استفاده از آنها، در سایت اینترنتی شیپور به ثبت برسانید. البته از آنجایی که کنترل کردن چند سیم کارت به صورت همزمان کار دشواری است، بسیاری از افراد از این روش استقبال نمی‌کنند.

اگر شما نیز نمی‌توانید چند سیم کارت را با هم مدیریت کنید، بهتر است با استفاده از روش‌های دیگر مانند ویترین کردن آگهی، تعداد بازدید از آگهی‌های خود را افزایش دهید.

نوشتن دیدگاه