آموزش رنگ و لایت و کراتین در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه و سالن زیبایی بهار آرزو یکی از بهترین دوره‌های آموزش رنگ و لایت و کراتین در تهران را برگزار می‌کند. متخصصان باتجربه و ماهر حاضر در آرایشگاه خانم زهره فتحی (بهار آرزو) تمام دانش و تجربیات خود را به شیوه‌ای مدرن و موثر در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند. بدین ترتیب هنرجویان در طی کلاس‌ها، کلیه تکنیک‌های مربوط به زیباسازی مو را یاد گرفته و به یک فرد حرفه‌ای تبدیل خواهند شد.

اگر دوست دارید، استعدادهای خود در زمینه آرایشگری را شکوفا کنید، با بهار آرزو هم مسیر شوید. بهار آرزو به شما نه تنها مهارت‌های لازم برای آرایشگری را یاد می‌دهد، بلکه دانش مدیریت کسب‌وکار آرایشگری را نیز در اختیارتان می‌گذارد. این آرایشگاه به واسطه پشتوانه سال‌ها تجربه در حوزه آرایش و زیبایی، شما را به یک آرایشگر متخصص و موفق تبدیل خواهد کرد. در ضمن، مدرک فنی‌وحرفه‌ای ارائه شده توسط این مجموعه به شما کمک می‌کند که به سرعت وارد بازار کار شوید.

هزینه آموزش رنگ و لایت و کراتین در تهران

در سال‌های اخیر خدمات رنگ و کراتین طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها پیدا کرده‌اند، به همین دلیل فعالیت در این عرصه‌های آرایشی نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

هزینه شرکت در دوره آموزش تخصصی رنگ و لایت و کراتین در تهران و سایر شهرها به عوامل مختلفی وابسته است. این هزینه‌ها بر حسب نوع و سبک رنگ موی انتخابی کارآموز متغیر است. برخی از تکنیک‌ها برای رنگ کردن ساده مو انجام می‌شوند. این تکنیک‌ها مسلما در زمان کمتری صورت گرفته و هزینه کمتری نیز برای آموزش به همراه خواهند داشت. از این رو بهتر است، پیش از انجام تکنیک‌های آرایشی مو، اطلاعات کافی درباره هزینه مدرک فنی‌وحرفه‌ای را بدست آورید.

همچنین هر چقدر تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس‌های آموزشی بیشتر باشد، بدون شک هزینه مدرک فنی‌وحرفه‌ای رنگ مو کاهش خواهد یافت. برخی از این دوره‌ها نیز به صورت نیمه خصوصی برگزار شده و مبلغ شرکت در آن‌ها به صورت متوسط تعیین می‌شود. با شرکت در کلاس‌های عمومی یادگیری این مهارت‌ها، هزینه دریافت مدرک فنی‌وحرفه‌ای خود را به حداقل خواهید رساند. سایر عوامل موثر بر قیمت دوره‌های یادگیری رنگ و کراتین مو به شرح زیر هستند: 

  • میزان تجربه، مهارت و تخصص اساتید آرایشگری
  • ارائه پیشرفته‌ترین و جدیدترین ابزارهای آموزشی به هنرجویان
  • میزان اعتبار آموزشگاه
  • نوع آموزشگاه
  • نوع مدرک ارائه شده
  • سرفصل‌های ارائه شده در طول دوره

برای آگاهی بیشتر درباره هزینه شرکت در دوره‌های آموزش پیرایش و آرایش زهره فتحی، به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

 آموزش کراتین مو

آموزش فوق تخصصی رنگ و لایت و کراتین

رنگ و مش و کراتین جزو خدمات پرطرفدار در میان خانم‌ها به حساب می‌آیند. با توجه به این موضوع، اکثر سالن‌های زیبایی این خدمات را ارائه می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید از طریق ارائه خدمات رنگ و مش و صافی مو به درآمد برسید، قبل از هر چیز باید به فکر شرکت در یک دوره آموزش حرفه‌ای باشید. با شرکت در یک دوره آموزش آرایشگری حرفه‌ای می‌توانید تمام مباحث آرایش مو و صورت را به صورت تخصصی یاد بگیرید. دقت داشته باشید که رنگ، لایت و احیای مو جزو خدمات پرکاربرد و متنوع هستند که شما باید تمام متدهای آن‌ها را به صورت اصولی انجام دهید.

کلاس‌های آموزش آرایشگری زنانه بهار آرزو از صفر تا صد بوده و به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد. دوره‌های این سالن زیبایی با توجه به متدهای روز دنیا طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند. بنابراین هنرجویان از پایه تمام مباحث مربوط به زیبایی و احیای مو را یاد گرفته و به آرایشگر حرفه‌ای تبدیل می‌شوند.

سرفصل‌های دوره آموزش رنگ و لایت و کراتین زهره فتحی بر اساس استانداردهای فنی‌وحرفه‌ای و از پایه تا پیشرفته تدوین شده‌اند. هدف از تدوین این استانداردها، تسهیل پروسه اخذ مدرک معتبر فنی‌وحرفه‌ای است که در پایان دوره به هنرجویان اعطا می‌شود.

هنرجویان محترم باید حتما در انتخاب تکنیک رنگ کردن و صافی مو به سلیقه و نیاز مشتری توجه ویژه داشته باشند. در دوره آموزش رنگ و لایت تهران با انواع متدهای ژورنالی و ترکیبی و شیوه‌های انجام آن‌ها آشنا می‌شوید. همچنین در این کلاس‌ها روش‌های مختلف صاف کردن گیسوان شامل ریباندینگ، صافی و احیا، بوتاکس مو، پلکس تراپی و خاویار تراپی با توجه به نوع و جنس تارهای زلف شرح داده خواهد شد. برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی و ثبت‌نام در آن‌ها با تیم پشتیبانی بهار آرزو در ارتباط باشید.

 آموزشگاه هایلات و کراتین

زهره فتحی آموزش کراتین و رنگ و لایت در تهران

آموزشگاه و سالن زیبایی بهار آرزو یکی از آموزشگاه‌های معتبری به شمار می‌رود که دوره‌های مختلف آرایشگری را برگزار می‌کند. بهار آرزو با مدیریت سرکار خانم زهره فتحی به عنوان یکی از مراکز تخصصی رنگ و لایت و احیای مو در تهران شناخته می‌شود. به همین دلیل هر ساله هنرجویان زیادی از سراسر کشور در کلاس‌های این آموزشگاه شرکت می‌کنند.  

صفر تا صد مباحث دوره‌های آموزشی سالن زیبایی بهار آرزو تحت نظارت مستقیم خانم زهره فتحی ارائه می‌شوند. لذا شما می‌توانید با خیال آسوده در کلاس‌های ایشان شرکت کرده و جدیدترین متدها را یاد بگیرید. از سوی دیگر، پشتیبانی پس از اتمام کلاس‌ها و دریافت مدرک معتبر فنی‌وحرفه‌ای این موسسه زیبایی زبانزد خاص و عام است. این مزایا نشان می‌دهند که حضور در کلاس‌های رنگ و احیای مو سالن زیبایی زهره فتحی تا چه اندازه می‌توانند برای شما مفید باشند. شما پس از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز این دوره‌ها می‌توانید با مدرک معتبر خود به راحتی وارد بازار کار شده و به موفقیت‌های شغلی و مالی بسیار دست یابید.

 آموزش رنگ مو و هایلایت

بزرگترین دستاورد سالن زیبایی بهار آرزو، تعلیم هنرجویانی است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای آموزش دیده‌اند. چرا که بهار آرزو برای یادگیری هنرجویان به بهترین شکل ممکن از به‌روزترین تجهیزات و متخصص‌ترین اساتید بهره می‌برد.  

بهار آرزو همواره کیفیت بالا و هزینه مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده است. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه در یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری در تهران شرکت کنید. به بیان ساده، شما با یک هزینه بسیار ارزان در یک دوره سطح بالا با سرفصل‌های بین‌المللی حضور خواهید داشت.

نوشتن دیدگاه