قیمت ورق گالوانیزه کاشان در شهرآهن

ورق گالوانیزه یکی از پرمصرف‌ترین انواع ورق‌های فولادی موجود در بازار آهن است که ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر خوردگی از جمله مهمترین خصیصه‌های آن به شمار می‌رود. کارخانه‌های متعددی مانند کارخانه امیرکبیر کاشان در زمینه تولید ورق گالوانیزه فعالیت می‌کنند. ضخامت ورق‌های تولیدی کارخانه فولاد امیرکبیر 0.25 الی 1.25 میلی‌متر و عرض آن‌ها 600 الی 1250 میلی‌متر است. قیمت ورق گالوانیزه کاشان و سایر کارخانه‌ها به فاکتورهای گوناگونی همچون نوسانات ارز، میزان عرضه و تقاضای بازار، قیمت مواد اولیه، کیفیت متریال و وزن محصول بستگی دارد. همچنین در هنگام محاسبه هزینه خرید این محصولات باید میزان ارزش افزوده را نیز در نظر گرفت. چرا که نرخ ارزش افزوده در حجم بالا می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد نماید.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات این محصول و شرکت سازنده آن در ادامه با ما همراه باشید. همچنین به شما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین شیوه‌های خرید این نوع قطعات فولادی را معرفی خواهیم کرد.

سایز بندی ورق گالوانیزه کاشان

کارخانه امیرکبیر کاشان به عنوان یکی از پیشگامان فعال در صنعت فولاد ایران، طیف گسترده‌ای از قطعات فولادی را در ضخامت‌ها و وزن‌های مختلف تولید می‌کند. بدین ترتیب این مجتمع تولیدی توانسته نیازهای متنوع بازار داخلی ایران را به طور کامل برآورده سازد.

محصولات روی‌اندود شده این شرکت در سه قالب کلافی، مسطح و فرم‌دار (مقطع سینوسی و ذوزنقه‌ای) تولید شده و در نمونه‌های گوناگونی همچون شیبدار و رنگی روانه بازار می‌شوند. این محصولات برای ساخت پروفیل، پوشش سقف، کابینت، لوازم خانگی، قطعات داخلی و خارجی خودروها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای حفاظت از سطح قطعات فولادی مورد بحث، آن‌ها تحت عملیات شیمیایی غیرفعال‌سازی، روغن‌کاری یا هر دو قرار گرفته‌اند. پروسه شیمیایی مذکور سطح فولاد را در برابر رطوبت محافظت کرده و خطر تشکیل شوره سفید را کاهش می‌دهد. پوشش کروماته به کار رفته در سوی این محصولات وزنی در حدود 15 الی 20 میلی گرم بر متر مربع دارند.

 ورق گالوانیزه

همچنین کارخانه امیرکبیر اولین مجتمع تولیدی سازنده ورق گالوانیزه گرم در ایران است که سال‌ها تجربه در زمینه تولید ورق‌های فولادی دارد. این شرکت به واسطه داشتن بیش از چند دهه تجربه، تسلط کافی بر پروسه تولید قطعات گالوانیزه دارد و در این راستا از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برد. همچنین از آنجایی که تولیدات کارخانه امیرکبیر مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند، کیفیت سطح بالایی دارند.

این مجتمع فولادی با ارائه قطعات گالوانیزه در سایزبندی‌های مختلف توانسته پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خود باشد. محصولات باکیفیت امیرکبیر کاشان با قیمت رقابتی و به‌صرفه خود، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید انواع محصولات فولادی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی شهرآهن خریداری نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه فرمایید. 

 قیمت ورق گالوانیزه کاشان

  • ضخامت

رول‌های روی‌اندود شده شرکت مورد بحث با ضخامت بین 0.25 تا 1.5 میلی‌متر تولید می‌شوند. هر کدام از این محصولات در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین حداکثر وزن این رول‌ها 22.5 کیلوگرم است. قطر داخلی این نمونه از قطعات فولادی نیز بین 508 تا 610 میلیمتر قرار دارد، در حالی که قطر آن‌ها بین 1000 تا 1820 میلیمتر است.

ضخامت خروجی شیت‌های گالوانیزه کاشان نیز بین حداقل 0.25 میلیمتر تا حداکثر 1.2 میلیمتر قرار دارد. این در حالی است که ورق‌های فرم‌دار روی‌اندود شده کاشان، ضخامتی بین 0.4 تا 0.8 میلیمتر دارند. لازم به ذکر است که در این زمینه، فاکتور ضخامت به عنوان سایز در نظر گرفته می‌شود. در ضمن، حداکثر وزن پالت‌های شیت و پالت‌های فرم‌دار برابر با 5 تن است.

  • عرض

رول‌های روی‌اندود شده فولاد امیرکبیر کاشان عرض‌های متفاوتی از 600 تا 1250 میلیمتر دارند که عرض‌های 1000 و 1250 میلیمتری بسیار پرکاربرد هستند. متقاضیان می‌توانند ابعاد مورد نظر خود را با توجه به نیاز و نوع مصرفشان انتخاب کنند. برای مثال ابعاد قطعات فولاد مورد استفاده در ساختمان‌سازی با ابعاد نمونه‌های به کار رفته در صنایع خودروسازی متفاوت است.

شیت‌های گالوانیزه این کارخانه دارای عرضی بین 600 تا 1250 میلیمتر هستند. در حالی که عرض قطعات فرم‌دار روی‌اندود شده به عرض ورق ورودی وابسته است. 

  • طول هر رول ورق

طول هر رول ورق گالوانیزه بر اساس یک سری پارامترها محاسبه می‌شود. از جمله این پارامترها می‌توان به وزن هر رول (بر حسب گرم)، عرض هر ورق (بر حسب میلیمتر)، ضخامت ورق (بر حسب میلیمتر) و چگالی آن (برحسب گرم بر سانتی‌متر مکعب) اشاره کرد. با جایگذاری موارد مطرح شده در فرمول زیر می‌توانید به آسانی طول ورق‌های روی‌اندود را محاسبه کنید:

طول = (عرض* ضخامت* چگالی)/ وزن.

برای مثال طول شیت‌های گالوانیزه کاشان بین 0.5 تا 4 متر است. همچنین حداقل و حداکثر طول قطعات فرم‌دار روی‌اندود شده به ترتیب برابر با 0.5 و 4 متر است.

 ورق کاشان

شهر آهن بهترین قیمت ورق گالوانیزه کاشان

مجتمع‌های فولادسازی بیشماری در ایران قطعات فولادی تولید می‌کنند که کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان یکی از معتبرترین و مشهورترین آن‌ها به شمار می‌رود. تولیدات این کارخانه‌ها به واسطه کیفیت بالا به راحتی می‌توانند با محصولات بازار جهانی رقابت کنند. بدین ترتیب، ایران از حیث تامین قطعات فولادی روی‌اندود شده کاملا به خودکفایی رسیده است و حتی امکان صادر کردن آن‌ها را به سایر کشورها دارد.

قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز یا کارخانجات دیگر به علت وابستگی به عواملی همچون وضعیت اقتصادی، نرخ تورم و میزان عرضه و تقاضا متغیر است. همچنین فاکتورهایی مانند کیفیت، برند سازنده، ضخامت، سایز، روش تولید و غیره نیز بر هزینه نهایی این محصول تاثیر می‌گذارند. برای دریافت قیمت ورق گالوانیزه روز توصیه می‌شود که با تامین کنندگان معتبری نظیر شهر آهن تماس بگیرید. کارشناسان باتجربه و خبره این مجموعه در تمام مراحل خرید در کنار شما بوده و راهنمایی‌تان خواهند کرد. بدین ترتیب می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی درباره عوامل موثر بر هزینه خرید مقاطع فولادی به دست آورده و بهترین تصمیم را بگیرید.

کارشناسان شهرآهن همواره در تلاش هستند که نرخ محصولات را به‌روز نگه داشته و از ایجاد تغییر در مبلغ پیش فاکتور مشتریان جلوگیری کنند. علاوه بر این، تمام کالاهای عرضه شده در این مجموعه از نظارت تیم پشتیبانی قوی و کارشناسان خبره بهره می‌برند. تیم شهرآهن بهترین راهنمایی‌های ممکن را درباره همه مقاطع فولادی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. در ضمن، امکان ارسال کالاها به شهرهای مختلف ایران وجود دارد و این کار نیز توسط باربری حرفه‌ای و مورد اعتماد انجام خواهد شد.  

نوشتن دیدگاه