شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان

شارژ کپسول آتش نشانی از اقدامات مهم و حائز اهمیت برای مکان‌هایی است که از کپسول آتش نشانی استفاده می‌کنند. در بسیاری از مواقع کوچک‌ترین حوادث آتش سوزی با استفاده از کپسول های آتش نشانی خنثی می‌شوند و از پیشرفت حادثه و به بار آمدن خسارت‌های جانی و مالی زیاد جلوگیری به عمل می‌آید. اگر در اصفهان به دنبال مرکزی مطمئن برای شارژ کپسول آتش نشانی هستید، به شما شرکت ایمن سازان سپهر را معرفی می‌کنیم.

حادثه خبر نمی‌کند و به همین دلیل است که کپسول آتش نشانی باید همیشه به صورت آماده به کار در محل نصب خود قرار داشته باشد. شرکت ایمن سازان سپهر شارژ انواع مختلف کپسول های آتش نشانی از جمله کپسول های co2 و کپسول های پودری را با بالاترین استانداردهای تعیین شده انجام می‌دهد.

در ادامه این مقاله در مورد قیمت شارژ کپسول و همچنین زمان شارژ مجدد کپسول اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار داده‌ایم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان

قیمت کپسول آتش نشانی امروز در اصفهان بستگی به فاکتورهای متعددی دارد. به عنوان مثال وزن کپسول از جمله فاکتورهای مهم در تعیین قیمت آن است.

در مورد هزینه شارژ نیز این موضوع صادق است؛ اگر شما یک کپسول با وزن کم داشته باشید قطعاً حجم و گنجایش آن نیز کمتر بوده و مواد یا گاز کمتری برای شارژ نیاز خواهد داشت. به همین جهت نیز قیمت تمام شده شارژ آن کمتر است.

از طرفی کپسول های پودری با کپسول های گاز co2 از لحاظ قیمت شارژ متفاوت هستند؛ به طور کلی، کپسول هایی که مواد گران‌تر یا تخصصی‌تری دارند، هزینه شارژ بیشتری نیز دارند.

در اینجا به طور خلاصه به تأثیر نوع ماده بر هزینه شارژ کپسول آتش نشانی می‌پردازیم:

کپسول های پودر خشک: این نوع کپسول ها ارزان‌ترین نوع کپسول آتش نشانی هستند و به همین دلیل، هزینه شارژ آنها نیز کمتر است. قیمت شارژ کپسول های دو کیلویی پودر خشک معمولاً حدود 120 هزار تومان است.

کپسول های آب و گاز: این نوع کپسول ها کمی گران‌تر از کپسول های پودر خشک هستند و به همین دلیل، هزینه شارژ آنها نیز بیشتر است. قیمت شارژ کپسول های دو کیلویی آب و گاز معمولاً حدود 250 هزار تومان است.

کپسول های کف (فوم): این نوع کپسول ها از مواد تخصصی‌تری ساخته شده‌اند و به همین دلیل، هزینه شارژ آنها نیز بیشتر است. قیمت شارژ کپسول های شش کیلویی کف (فوم) معمولاً حدود 250 هزار تومان است.

کپسول های گاز دی اکسید کربن (CO2): این نوع کپسول ها گران‌ترین نوع کپسول آتش نشانی هستند و به همین دلیل، هزینه شارژ آنها نیز بیشتر است. قیمت شارژ کپسول های دو کیلویی گاز دی اکسید کربن (CO2) معمولاً حدود 150 هزار تومان است.

البته بسیاری از شرکت‌ها که نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام می‌کنند اجرت شارژ را به صورت تفکیک نشده با قیمت مواد اولیه شارژ جمع می‌زنند و شما متوجه قیمت شارژ و همچنین اجرت شارژ به صورت مجزا نمی‌شوید.

شرکت ایمن سازان سپهر به صورت کاملاً شفاف و مجزا قیمت اجرت شارژ و قیمت شارژ کپسول را جدا اعلام می‌کند و شما می‌توانید نسبت به مقایسه قیمت‌های این شرکت با دیگر ارائه دهندگان خدمات ایمنی اقدام کنید.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان

شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان با قیمت مناسب

شرکت ایمن سازان، شارژ کپسول آتش نشانی را با قیمت مناسب برای شهروندان اصفهانی انجام می‌دهد؛ خدمات این شرکت شامل شارژ کپسول آتش نشانی به همراه ارائه ضمانت نامه و بیمه نامه است.

شما می‌توانید ضمن شارژ کپسول خود، تضمین کارکرد صحیح و ایمنی بالای کپسول آتش نشانی خود را نیز از این شرکت دریافت کنید.

در شرکت ایمن سازان کپسول های پودری با استفاده از مرغوب‌ترین پودر موجود که از تاییدیه استاندارد جهانی برخوردار بوده، شارژ می‌شوند.

تست و آزمون سیلندر آتش نشانی نیز از جمله خدماتی است که ایمن سازان به صورت کامل انجام می‌دهد.

شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان با قیمت مناسب

زمان شارژ مجدد کپسول آتش نشانی

 در مورد زمان شارژ کپسول آتش نشانی همیشه نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

 اگر از کپسول آتش نشانی خود فقط یک بار به مقدار کم استفاده کردید باید حتماً نسبت به شارژ مجدد آن اقدام نمایید.

 اگر محل زندگی شما واقع در مکان‌های مرطوب و دارای رطوبت بالای هوا است، بهتر است که در فواصل زمانی کوتاه‌تری نسبت به شارژ مجدد کپسول آتش نشانی خود اقدام نمایید؛ این مسئله در مورد آب و هوای بسیار گرم و بسیار سرد نیز صدق می‌کند. بدین صورت که اگر محل زندگی شما دارای درجه حرارت بالاتر یا پایین‌تر از حد معمول است باید در فواصل زمانی کوتاه‌تری کپسول آتش نشانی خود را شارژ کنید.

همچنین در صورتی که کپسول آتش نشانی شما دچار آسیب‌های جزئی شده است، در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آسیب و تعمیر کپسول و به دنبال آن شارژ مجدد کپسول اقدام کنید؛ در نظر داشته باشید آسیب‌های هرچند کوچک نیز می‌توانند باعث تخلیه کپسول شوند. به همین جهت در درجه اول باید کپسول را تعمیر کنید و در درجه دوم آن را مجدد شارژ نمایید تا هنگام بروز حادثه از کارکرد کامل آن بهره‌مند شوید.

نوشتن دیدگاه