کاربرد نخ کوبلن

نخ کوبلن یکی از نخ های بسیار پرکاربرد در هنر نمد دوزی، گلدوزی و روبان دوزی است، که در کلاف های هشت متری و به صورت پنج لایه تولید می شود. همانطور که گفته شد کاربرد نخ کوبلن در سه هنر نمد دوزی، گلدوزی و روبان دوزی بسیار زیاد بوده و با استفاده از این محصول می‌ توان اثرهای های بسیار زیبا و جذابی بر روی پارچه و نمد خلق نمود. با توجه به اینکه تنوع رنگ بندی نخ کوبلن بسیار زیاد است؛ می توان با استفاده از این نوع نخ گلدوزی های بسیار رنگارنگ و زیبایی بر روی انواع مختلف لباس نیز انجام داد. شما می توانید نخ های کوبلن را از خرازی آنلاین وحدت به سادگی تهیه کنید.

 کاربرد نخ کوبلن

نخ کوبلن و گلدوزی

همانطور که قبلا هم گفته ایم نخ کوبلن یک نخ پنج لایه است که لایه های آن قابل تفکیک از یکدیگر هستند. به همین جهت نیز استفاده از این نخ برای گلدوزی بر روی انواع مختلف پارچه های ظریف و ضخیم امکان پذیر است. به عنوان مثال شما می توانید به راحتی از این نوع نخ برای گلدوزی کردن انواع پارچه های بسیار ظریف و نازک نیز استفاده کنید. به این صورت که لایه های آن را از یکدیگر باز نموده و این نخ را به صورت تک لایه برای گلدوزی مورد استفاده قرار دهید. از طرفی گلدوزی کردن با این نخ بر روی پارچه های ضخیم تر نیز بسیار آسان است. به این صورت که شما می توانید این محصول را به همان صورت که هست یعنی به صورت پنج لایه مورد استفاده قرار دهید.

نخ کوبلن و نمد دوزی

در گذشته هنر کوبلن دوزی بر روی نمد بسیار متداول و معمول بوده و با استفاده از این نخ اثر های هنری بسیار زیبا و جذابی خلق می شد. امروزه نیز هنر کوبلن دوزی همچون گذشته پر رونق است و چه بسا که پیشرفت های زیادی نیز نموده است. با استفاده از نخ کوبلن بر روی نمد طرح های هنری بسیار زیبایی خلق می شود که در منزل برای مصارف تزیینی استفاده های زیادی از آن ها می شود. از طرفی با این هنر کیف و کفش های زیبا و کلاسیک بسیاری در رنگ بندی های مختلف نیز تولید می شود که مورد استقبال قشر جوان قرار گرفته است. تزئینات اتاق کودک، تزیین پذیرایی، طراحی تم تولد، و همچنین تولید انواع کفش و دمپایی رو فرشی با استفاده از نمدهای کوبلن دوزی شده قابل اجرا هستند. از طرفی انواع پادری ها و جلو مبلی های نمدی کوبلن دوزی نیز امروزه بسیار مورد استقبال و مورد پسند طراحان منزل و دکوراسیون قرار گرفته است.

نخ کوبلن و روبان دوزی

روبان دوزی نیز یکی دیگر از هنرهای دستی است که با استفاده از نخ های متفاوت همچون نخ کوبلن قابل انجام است. نخ کوبلن به دلیل براقیت و جلوه خاصی که دارد گزینه ای کاملا عالی و ایده آل برای روبان دوزی به شمار می آید. انواع مختلف تابلوهای روبان دوزی شده هم به عنوان استفاده شخصی کاربرد دارند و هم می توان به وسیله آن ها کسب درامد کرد. از همین رو نیز بسیاری از بانوان هنرمند با استفاده از هنر روبان دوزی اقدام به کسب در آمد می کنند. اگر شما نیز به عنوان یکی از بانوان هنرمند قصد انجام روبان دوزی، نمد دوزی و یا گلدوزی با استفاده از نخ کوبلن را دارید می توانید از طریق وبسایت بزرگ وحدت شاپ خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهید. وحدت شاپ انواع مختلف وسایل خرازی از جمله نخ کوبلن را به صورت عمده و جزئی با کیفیت بسیار عالی و با قیمت مناسب در معرض فروش برای مشتری قرار داده است. لذا شما می توانید به راحتی از طریق کامپیوتر شخصی خودتان و بدون اتلاف زمان و هزینه اضافی خرید خود را انجام دهید.

نوشتن دیدگاه