سگ قدرجونی | مشخصات، خرید و فروش سگ قدرجونی

سرزمین سگ ‌ها مرکز پرورش و فروش سگ های اصیلی چون سگ قدرجونی است. برای خرید سگ قدرجونی باید با مشخصات و ویژگی های آن آشنا باشید. با مراجعه به سایت سرزمین سگ ها می توانید با مشاهده مشخصات کامل سگ قدرجونی مدنظر خود را بخرید.

سگ قدرجونی یکی از انواع سگ های موجود در ایران است که جثه بزرگی دارد و به دلیل دارا بودن خصلت شجاعت و جنگندگی برای نگهبانی و سگ گله بودن گزینه ی مناسبی است. ظاهر بزرگ و خشن سگ قدرجونی نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند و باعث ایجاد رعب و وحشت در افراد می شود. سگ قدرجونی ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر سگ ها متمایز کرده است. آشنایی با مشخصات و ویژگی های سگ قدرجونی قبل از خرید آن الزامی است.

سگ قدرجونی | مشخصات، خرید و فروش سگ قدرجونی

سگ قدرجونی

سگ قدرجونی یکی از نژادهای بزرگ سگ در ایران است که به دلیل دارا بودن جثه بزرگ برای نگهبانی از گله مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این سگ در اکثر موارد برای نگهبانی و گله داری استفاده می شود، صاحبان سگ به او اجازه نمی دهند که به افراد مختلف عادت کند. در واقع این سگ تنها باید از صاحب خود غذا بگیرد و به او عادت داشته باشد. سگ قدرجونی به دلیل دارا بودن شجاعت و شهامت بسیار زیاد می‌تواند به حیواناتی که دارای جثه بزرگتر از خودش هستند، آسیب برساند، به همین دلیل حیواناتی مانند گرگ به هیچ عنوان از پنجه سگ قدرجونی در امان باقی نمی مانند. درشت بودن اندام سگ قدرجونی در واقع یک مزیت برای این سگ به شمار می‌رود، اما اگر این سگ به درستی تعلیم نبیند، همین موضوع می‌تواند باعث پرخاشگری بیش از اندازه سگ و آسیب رساندن به افراد مختلف شود. فردی که سگ قدرجونی را تعلیم می دهد باید دارای جثه بزرگ باشد و کاملا زیرک و شجاع باشد تا بتواند سگ را به درستی تعلیم دهد.

سگ قدرجونی

معرفی نژاد سگ قدرجونی

برای معرفی نژاد سگ قدرجونی در ابتدا باید ویژگی های ظاهری این سگ را بررسی کرد و در نهایت ویژگی های اخلاقی سگ را مورد بررسی قرار داد. ویژگی های ظاهری سگ قدرجونی شامل:

  • قد بلند: یکی از مهم‌ترین ویژگی های ظاهری سگ قدرجونی قد بلند این حیوان است. در اکثر موارد قد سگ قدرجونی در حدود ۷۰ تا ۸۰ سانتیمتر است.
  • وزن نسبتاً بالا: سگ قدرجونی دارای وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم است.
  • رنگ تیره: سگ قدرجونی اصیل در اکثر موارد دارای رنگ تیره است، برای مثال ممکن است این سگ به رنگ مشکی و یا خاکستری باشد. در برخی از موارد رنگ مشکی و خاکستری به صورت ابلق با رنگ سفید مخلوط شده است، اما باز هم رنگ غالب سگ قدرجونی مشکی و خاکستری است.
  • هیکل عضلانی: یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری سگ قدرجونی هیکل عضلانی و درشت آن است. به صورت کلی عضلات موجود در بدن سگ قدرجونی به راحتی از روی پوست او قابل مشاهده هستند.

برخی از خصوصیات اخلاقی این سگ موارد زیر هستند:

  • شجاعت زیاد: انواع مختلف سگ قدرجونی شجاعت بسیار زیادی دارند و به راحتی با حیوانات بزرگ تر از خود حتی گرگ ها می جنگند و آن‌ها را شکست می‌دهند.
  • وفاداری: سگ قدرجونی یکی از نژادهای سگ است که به صاحب خود وفاداری زیادی دارد و به راحتی صاحب خود را از یاد نمی‌برد.
  • هوشیاری بالا: این نژاد از سگ به دلیل دارا بودن هوشیاری بالا حتی در هوای تاریک قادر به شناسایی افراد غریبه و موجودات غریبه است.

معرفی نژاد سگ قدرجونی

فروش سگ قدرجونی در سرزمین سگ ها

با توجه به تمامی مواردی که در بالا در مورد بهترین سگ قدرجونی به آن ها اشاره شد شاید شما هم دوست داشته باشید یک سگ قدرتمند و نگهبان همیشگی برای باغ، ویلا و... داشته باشید، اما نمی‌دانید سگ قدرجونی اصیل را از کجا خریداری کنید. مجموعه سرزمین سگ ها به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع مختلف سگ قدرجونی در سنین مختلف آماده خدمت رسانی به مشتریان است و سگ هایی با رنگ های مختلف و در سنین متفاوت در اختیار مشتریان در سراسر نقاط ایران قرار می‌دهد. برای ثبت سفارش کافی است با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش سگ قدرجونی مورد نیاز خود کنید و آن را در محل مورد نظر با حمل و نقل مناسب دریافت نمایید.

نوشتن دیدگاه