سرامیک ضد اسید | اجرای کاشی و سرامیک ضد اسید

فروشگاه ایران سرام یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده سرامیک ضد اسید در ایران است. اگر قصد اجرای کاشی و سرامیک ضد اسید را دارید، فروشگاه کاشی و سرامیک ایران سرام بهترین گزینه برای خرید سرامیک ضد اسید است. ایران سرام تأمین کننده انواع سرامیک ضد اسید به قیمت کارخانه است. ممکن است تاکنون با این سوال مواجه شده باشید که در محیط کارخانه ها و کارگاه ها که مواد اسیدی و خورنده وجود دارند، از چه نوع کاشی و سرامیکی می توان استفاده نمود؟ آیا کاشی و سرامیک معمولی در برابر انواع مواد خورنده و اسیدها مقاومت کافی از خود نشان می دهند؟ 
در پاسخ به این سوالات می توان گفت که کاشی و سرامیک ضد اسید بهترین گزینه برای محیط های صنعتی و کارگاهی به حساب می‌آیند. کاشی و سرامیک ضد اسید در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. این نوع مصالح ساختمانی برای همه نوع محیطی مناسب است و در برابر جذب رطوبت بسیار مقاوم عمل کرده و عمری طولانی دارند. طیف رنگی انواع سرامیک ضد اسید معمولا شیری، کرم و طوسی است. این نوع کاشی و سرامیک، لغزندگی بسیار کمی دارند و از این نظر برای نصب در محیط های کارگاهی کاملا ایمن به نظر می رسند. در حال حاضر کارخانه های مختلفی در کشور به تولید انواع کاشی و سرامیک ضد اسید می پردازند. با مراجعه به سایت ایران سرام، سرامیک ضد اسید از بهترین کارخانه های کشور را مشاهده کنید و سرامیک مدنظر خود را سفارش دهید.

سرامیک ضد اسید | اجرای کاشی و سرامیک ضد اسید

سرامیک ضد اسید

سرامیک ضد اسید نوع خاصی از سرامیک است که برای محیط های کارگاهی و کارخانه ای مناسب است. مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضربه و لغزش و همچنین عدم جذب رطوبت، از ویژگی های اصلی این نوع سرامیک است، به همین دلیل معمولا در کارخانه های پتروشیمی، صنایع غذایی، تولید محصولات لبنی، کارگاه های روغن گیری، کارخانه های مرتبط با نفت و گاز و مواردی از این قبیل، از سرامیک ضد اسید استفاده می شود. سرامیک های ضد اسید در ابعاد و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند. این نوع سرامیک ها عمدتا در شکل های مربعی و مستطیلی ساخته می شوند و سطحی بدون لعاب دارند. برای محیط های کارخانه ای صنعتی می توان از رنگ تیره و کارخانه صنایع غذایی از رنگ های روشن می توان استفاده نمود.

سرامیک ضد اسید

لازم است به این نکته توجه کنید که مقاومت کاشی و سرامیک ضد اسید در برابر جذب رطوبت، بسیار بالا است، بنابراین برای محیط هایی که به دلیل وجود رطوبت بالا، ایجاد هوای نامطبوع و بوی بد محتمل است، می توان سرامیک ضد اسید را به کار برد. سطح سرامیک های ضد اسید صنعتی، بدون لعاب و عاج دار است که از لغزش در هنگام راه رفتن جلوگیری به عمل می آورد. این مسئله به افزایش ایمنی در حین کار نیز کمک فراوانی خواهد کرد. اگر به دنبال خرید انواع سرامیک ضد اسید با کیفیت ها و قیمت های متنوعی هستید، به وبسایت فروشگاه ایران سرام مراجعه کنید.

سرامیک ضد اسید

اجرای کاشی و سرامیک ضد اسید

در اجرای سرامیک ضد اسید باید به نکات مهمی توجه کنید. نصب سرامیک ضد اسید با ملات عادی موثر نیست، در واقع لازم است برای اجرا و نصب انواع کاشی و سرامیک ضد اسید از ملات ضد اسید نیز استفاده کرد. اگر از ملات ضد اسید استفاده نشود، هنگام برخورد اسید یا مواد خورنده با ملات بین سرامیک ها، به تدریج آن را از بین می برد. از بین رفتن ملات بین سرامیک ها باعث لق شدن سرامیک ها و در نهایت منجر به نفوذ رطوبت به زیر سرامیک ها می گردد. این مسئله در طولانی مدت بهداشت محیط را زیر سوال برده و بوی نامطبوعی را در پی خواهد داشت.

اجرای کاشی و سرامیک ضد اسید

ایران سرام تأمین کننده انواع سرامیک ضد اسید به قیمت کارخانه

در حال حاضر کارخانه های مختلفی در ایران به تولید انواع کاشی و سرامیک ضد اسید می پردازند. هر یک از این کارخانه ها، سرامیک ضد اسید با کیفیت های مختلف را به بازار عرضه می کنند. تولید انواع کاشی و سرامیک ضد اسید در طرح ها و رنگ های متنوع باعث شده تا مصرف کنندگان  با هر سلیقه ای بتوانند، بهترین سرامیک ضد اسید را انتخاب نمایند. فروشگاه ایران سرام تأمین کننده انواع سرامیک ضد اسید مهسرام، مرجان و ... به قیمت کارخانه است، به این ترتیب خریداران می توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاه ایران سرام خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنند.

نوشتن دیدگاه