ژل لوبریکانت | معرفی برند های مختلف ژل لوبریکانت

استفاده از ژل لوبریکانت با هدف روان سازی و نرم کردن واژن و کاهش اصطکاک سطوح در حین مقاربت، به یک امر رایج تبدیل شده است. با این حال، بسیاری از افراد نمی دانند که کدام برند ژل لوبریکانت می تواند بهترین بازده و کیفیت را در بر داشته باشد. بر همین اساس در این مقاله به معرفی برند های مختلف ژل لوبریکانت خواهیم پرداخت.

امروزه انواع ژل های لوبریکانت بر پایه آب، روغن و سیلیکون قابل تولید هستند. البته هر یک از این موارد، مزایا و معایب خاص خود را دارند. هر چند ژل لوبریکانت بر پایه آب عملا عوارضی نداشته و برای همه افراد مناسب است. از بین برند های مختلف ژل لوبریکانت، شرکت پلی ژل و شرکت بکر از تولیدکنندگان معتبر ژل لوبریکانت محسوب می شوند.

مهم ترین معیار در انتخاب بهترین نوع ژل لوبریکانت، کیفیت تولید آن ها، بررسی میزان حساسیت و مقدار بازده آن ها خواهد بود. البته مشاوره با یک فرد باتجربه و یا یک پزشک متخصص می تواند این مسئله را ساده تر سازد. پس از انتخاب بهترین برند ژل لوبریکانت می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی کالا اندیش مایسا، خرید خود را انجام دهید. کالا اندیش مایسا با ارائه تجهیزات پزشکی و بهداشتی از برترین برندها، سعی در کسب رضایت خریداران دارد و از این رو علاوه بر اینکه کیفیت را حفظ می کند، محصولات خود را با هزینه مناسب به فروش می رساند.

ژل لوبریکانت چیست؟

خشکی واژن یکی از مهم ترین دلایلی است که لذت حاصل از رابطه جنسی را به شدت کاهش می دهد. این مساله گاهی چنان حاد می شود که مقاربت را برای بانوان دردناک و آزار دهنده می کند. بنابراین لازم است از یک راه مناسب برای از بین بردن اثر خشکی واژن استفاده نمود. استفاده از انواع ژل لوبریکانت بهترین روش برای روان کنندگی و ایجاد رطوبت در سطح واژن و کاهش اصطکاک بین آلت تناسلی زن و مرد است. در اثر استفاده از ژل لوبریکانت، درد ناشی از مقاربت کم شده و کیفیت رابطه جنسی افزایش پیدا خواهد کرد. لازم است یادآوری کنیم که برند های مختلف ژل لوبریکانت در پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارند. در واقع، به هنگام انجام سونوگرافی و یا انجام معاینات پزشکی بانوان، مصرف ژل لوبریکانت بر پایه آب در اولویت قرار دارد.

امروزه برند های مختلف ژل لوبریکانت در بازار یافت می شوند. تولید کننده های داخلی و خارجی زیادی به تولید این ژل ها می پردازند. کیفیت ژل لوبریکانت به مواد اولیه آن و برند سازنده بستگی خواهد داشت. بنابراین بهتر است قبل از هر چیز به دنبال انتخاب بهترین برند تولید کننده ژل لوبریکانت باشیم.

ژل لوبریکانت چیست؟

انواع مختلف ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت بر پایه آب، ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون و ژل لوبریکانت بر پایه روغن انواع شناخته شده این نوع ژل ها به حساب می آیند. لازم است به این نکته اشاره کنیم که کم عارضه ترین نوع ژل های روان کننده لوبریکانت، ژل هایی هستند که بر پایه آب ساخته می شوند. با این حال، دوام ژل های سیلیکونی بسیار بیشتر از دو مورد دیگر خواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که ژل های لوبریکانت بر پایه روغن ممکن است باعث پارگی کاندوم شده و به همین دلیل احتمال بارداری ناخواسته را بالا می برد. علاوه بر این در بسیاری از موارد ممکن است ژل لوبریکانت بر پایه روغن منجر به بروز التهاب یا عفونت گردد. در هر حال، استفاده از این نوع ژل ها در کشور ما مرسوم نبوده و معمولا به راحتی در دسترس نیستند. ژل های دارای سیلیکون نیز علی رغم دوام بالایی که دارند، ممکن است در برخی افراد حساسیت هایی ایجاد نموده و یا منجر به بروز عفونت گردند. به همین دلیل معمولا ژل لوبریکانت بر پایه آب (بدون گلیسیرین) بهترین گزینه ای است که می توان آن را به همه افراد پیشنهاد داد. در حال حاضر، انواع برند های مختلف ژل لوبریکانت در بازار ایران یافت می شوند. در صورت نیاز به ژل لوبریکانت با برندهای داخلی و خارجی می توانید به فروشگاه اینترنتی کالا اندیش مایسا مراجعه نمایید.

برند های مختلف ژل لوبریکانت

کاربرد وسیع انواع ژل های لوبریکانت باعث شده تا تولید کننده های مختلفی به تولید این نوع روان کننده ها بپردازند. از جمله برند های مختلف ژل لوبریکانت که معمولا در بین افراد شناخته شده هستند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ژل لوبریکات پلی ژل
  • ژل لوبریکانت بکر
  • ژل لوبریکانت رازک
  • ژل لوبریکانت تولید دارو
  • ژل لوبریکانت ایموشن (زرد)
  • ژل لوبریکانت ناچ کدکس (آلوئه ورایی، موزی و توت فرنگی)
  • ژل لوبریکانت بیوگلاید
  • ژل لوبریکانت استروگلاید بایو فیلم
  • ژل لوبریکانت سیمپلکس (Pleasure، Hot، Delight و رمانتیک پلاس)

انتخاب بهترین ژل لوبریکانت از بین موارد بالا، با بررسی ویژگی های آن ها امکان پذیر خواهد بود. هر زوج بنا بر سطح حساسیت ها و علایق خود می توانند از انواع ژل لوبریکانت با برندهای مختلف استفاده کنند. در هر حال، بهتر است قبل از اقدام برای خرید برند های مختلف ژل لوبریکانت، با یک پزشک متخصص یا فرد با تجربه مشاوره ای داشته باشید. فروشگاه آنلاین کالا اندیش مایسا می تواند نیاز شما را به هر یک از برند های مختلف ژل لوبریکانت برطرف نماید.

برند های مختلف ژل لوبریکانت

کالا اندیش مایسا پخش کننده ژل لوبریکانت

شرکت کالا اندیش مایسا داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان در زمینه توزیع و پخش انواع برند های مختلف ژل لوبریکانت فعالیت دارد. به این ترتیب، چنانچه به هر یک از انواع ژل های لوبریکانت شامل ژل های بر پایه آب، ژل های بر پایه سیلیکون و یا ژل های بر پایه روغن نیاز داشته باشید، می توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید. در حال حاضر، انواع ژل لوبریکانت با کیفیت ها و قیمت های مختلفی در فروشگاه اینترنتی کالا اندیش مایسا به فروش می رسند. می توانید برای استعلام قیمت ژل لوبریکانت و یا کسب اطلاعات درباره سایر محصولات، به سایت کالا اندیش مایسا مراجعه کنید و یا با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه