ثبت آگهی رایگان در سایت ایستگاه

در چند دهه اخیر و با گسترش سایت‌های اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی و تبلیغات شکل تازه‌ای به خود گرفته است. امروزه بسیاری از افراد برای معرفی کسب و کار و محصولات خود از تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنند. بخش عمده این بازاریابی اینترنتی توسط سایت‌های آگهی انجام می‌گیرد. سایت آگهی ایستگاه یکی از مراجع با سابقه و معتبر در بازاریابی آنلاین است و کاربران می‌توانند برای معرفی محصولات و خدمات خود از این سایت استفاده کنند.

تاریخچه سایت آگهی ایستگاه

سایت آگهی ایستگاه از سال 1380 فعالیت رسمی خود را در نشر آگهی اینترنتی در زمینه‌های مختلف آغاز کرد. در آن زمان افراد کمی از این حوزه شناخت داشتند و هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که در آینده ای نزدیک، وب سایت‌ها تا این اندازه در معاملات، کسب و کارها و به طور کلی زندگی روزانه ما تاثیر گذار شوند. سایت آگهی ایستگاه در ابتدا بر روی انتشار آگهی‌های نیازمندی آنلاین متمرکز بوده است و در حال حاضر یکی از سایت‌های معتبر و پربازدید در معرفی خدمات، محصولات و نیازمندی‌ها به حساب می‌آید. اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید و یا به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت هستید، می‌توانید از سایت آگهی رایگان ایستگاه، استفاده کنید.

 تعداد آگهی رایگان در سایت ایستگاه

تبلیغات از طریق سایت‌های آگهی پربازدید یکی از روش‌های قدیمی، کم هزینه و مطمئن در فضای اینترنت است. سایت آگهی ایستگاه به عنوان اولین مرجع تخصصی ثبت آگهی رایگان در کشور، بیش از 20 سال در این حوزه سابقه دارد و با وجود رقبای بسیار، همچنان یکی از موفق‌ترین و معتبرترین سایت‌های ثبت آگهی آنلاین به حساب می‌آید. به قطعیت می‌توان گفت که اغلب سایت‌های رقیب مشابه، به نوعی از سایت ایستگاه تقلید می‌کنند و به همین دلیل سایت ایستگاه همچنان در صدر لیست بهترین سایت‌های آگهی آنلاین قرار دارد.   

 تعداد آگهی رایگان در سایت ایستگاه

از طریق سایت آگهی ایستگاه می‌توانید خدمات و محصولات خود را به صورت رایگان منتشر کنید و کسب و کار خود را در سطحی گسترده، معرفی و تبلیغ کنید. این روش در مقایسه با روش‌های سنتی بازاریابی، به صرفه‌تر و پربازده‌تر است. با ثبت آگهی ویژه در ایستگاه، امکان لینک دهی به سایت شما وجود دارد و به این ترتیب تمام افرادی که آگهی شما را در ایستگاه می‌بینند،  به وب سایت شما نیز دسترسی پیدا می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بالا برده و از این طریق اعتبار کسب و کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

نوع تبلیغات در ایستگاه

در حال حاضر خرید و فروش انواع کالا، معاملات، ارائه خدمات و محصولات از طریق اینترنت به یکی از فعالیت‌های عمومی جامعه ما تبدیل شده است. در همین راستا وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای این کار طراحی و عرضه شده اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ساده بودن و رابط کاربری فوق العاده سایت ایستگاه، موجب افزایش تعاملات کاربران با این سایت شده است. رایگان بودن تبلیغات در این سایت و ارائه خدمات ویژه برای انواع تبلیغات خاص مانند تبلیغات در حوزه قضایی و غیره نیز رضایت کاربران را جلب کرده است و مخاطبان بسیاری را به سمت این پلتفرم جذب کرده است. 

نوع تبلیغات و نیاز روز موجود در این سایت به صورت کاملا تخصصی و مستقل طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی آگهی‌های مرتبط با نیاز خود را پیدا کنند. به طور کلی دسته بندی تبلیغات در سایت آگهی ایستگاه به صورت زیر است :

1. کامپیوتر : آگهی‌های مربوط به خرید و فروش کامپیوتر، لوازم جانبی، تبلت، لپ تاپ، نرم افزارها، خدمات اینترنتی، طراحی وب سایت، برنامه نویسی، Hosting، خدمات شبکه، پرینتر، اسکنر، آموزش، تعمیرات، نگهداری، CD، DVD، خرید کامپیوتر، کتاب و مجلات و کامپیوتر دست دوم و...، همگی در این دسته قرار می‌گیرند.   

2. املاک : خرید و فروش آپارتمان، ویلا، باغ، زمین، مغازه، خانه، اجاره واحد مسکونی، اداری، وام مسکن، مشاور املاک، مصالح ساختمانی، دکوراسیون، خدمات ساختمانی، پیش فروش املاک صنعتی، کشاورزی، کارخانه و کارگاه‌ها و به طور کلی خدمات ملکی در این بخش قرار می‌گیرند.

نوع تبلیغات در ایستگاه

3. آموزش : آگهی مرتبط با حوزه آموزش، تدریس و یادگیری مانند آگهی کنکور، آموزش زبان، کامپیوتر و دیگر مهارت‌ها، تدریس خصوصی، معرفی آموزشگاه دروس، فرصت‌های دانشجویی، خدمات و پروژه‌های دانشجویی، رشته‌های ورزشی، هنری، رانندگی، تخصصی و.... در بخش آموزش دسته بندی می‌شوند.

4. اتومبیل : خرید و فروش انواع خودرو، وانت، موتور سیکلت، کامیون، اتوبوس، مینی بوس صفر کیلومتر، دسته دوم، نمایشگاه ماشین، فروش اقساطی، خدمات جانبی، خرید و نصب تزئینات خودرو، پخش و باند، خرید و فروش حواله، تعمیرات، قطعات خودرو و دیگر آگهی‌های مرتبط با وسایل نقلیه در این دسته قرار می‌گیرند.  

5. لوازم : این دسته شامل انواع لوازم اداری، یدکی، تجهیزات پزشکی، لوازم مهندسی، ورزشی، صوتی، تصویری، چوبی، فلزی، گازی، لوازم خانگی، اثاثیه منزل و دکوراسیون، آثار هنری، لوازم کودک و نوزاد، زیورآلات، کتاب و لوازم تحریر، ادوات موسیقی و... است. 

6. خدمات : کلیه خدمات مسافرتی، تبلیغاتی، بازرگانی، توزیع و پخش کالا، حمل و نقل، خدمات ادارای، بیمه، امور مالی و حسابداری، خدمات تایپ و ترجمه، چاپ و تکثیر، مشاوره و خدمات زیبایی و بهداشتی، تعمیرات لوازم، خدمات منزل، مجالس، خدمات پزشکی و ورزشی و... در این فیلد قرار دارند.  

7. صنعت : آگهی‌های مربوط به صنایع مختلف، تهیه و تولید مواد اولیه، برق صنعتی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ابزار و مواد، اتوماسیون صنعتی، الکترونیک، کشاورزی، نساجی، فاضلاب، تراشکاری، ماشین سازی، ضایعات، نصب و تعمیر و... در قسمت صنعت قرار داده می‌شوند.

8. ارتباط : تمامی خدمات و محصولات ارتباطی مانند گوشی موبایل، تلفن، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و... خرید لوازم و قطعات موبایل، فروشگاه، تعمیرات، امور مشترکین، تلفن تصویری، بیسیم، خط ثابت، به طور کلی خدمات مخابراتی در این بخش هستند. 

9. بازار کار: امور استخدام، بازاریابی، نمایندگی، انجام پیمانکاری، شراکت، کاریابی و... در این دسته قرار می‌گیرند.     

نوع تبلیغات در ایستگاه         

جدول قیمت سایت تبلیغاتی ایستگاه

همانطور که گفتیم، سایت آگهی ایستگاه طیف کامل و  وسیعی از انواع نیازمندی‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی مختلف را در خود دارد و کاربران به راحتی می‌توانند وارد دسته بندی مورد نظر خود شده و آگهی خود را ثبت کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است، اما مسئولیت ثبت آگهی تماما به عهده آگهی دهنده است.

سیستم آگهی توان دار یکی از خدمات‌های ویژه سایت ایستگاه است. سیستم توان دار قدرت آگهی کاربر را نشان می‌دهد. این سیستم جایگاه آگهی شما را در میان سایر آگهی‌های مشابه نشان می‌دهد. در این سیستم آگهی‌ها بر اساس تعداد توان در نتیجه جستجو ایستگاه قرار می‌گیرند.   

یکی از مزایای اصلی این سیستم رقابتی این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در حد نیازشان برای آگهی خود هزینه کنند. شما می‎توانید در هر ماه با توجه به نتیجه و بازخوردی که از ثبت آگهی دریافت می‌کنید، توان جدیدی برای آگهی خود انتخاب کنید.

تعرفه ثبت آگهی توان دار با توان یک

300 هزار تومان

تعرفه هر توان بیشتر

300 هزار تومان

لطفا در نظر داشته باشید که 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده در قیمت‌های مذکور لحاظ شده است و دیگر نیازی به پرداخت مبلغ اضافه تر نیست. مدت زمان نمایش هر آگهی 30 روز ( معادل یک ماه ) است. امکان افزایش توان در هر زمان وجود دارد. در هنگام افزایش توان، مبلغ استفاده نشده کسر و هزینه آن برای 30 روز جدید محاسبه می‌شود.   

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی برای انتخاب توان مناسب و بهینه، می‌توانید با شماره 22622020-021 تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه