متن تبلیغاتی برای جذب مشتری خیاطی

امروزه تبلیغات در هر کسب و کاری، می‌تواند باعث افزایش جذب مشتری شود. تبلیغات در حوزه خیاطی نیز با جذب بیشتر مشتریان، باعث رونق کسب و کار می‌شود. برای تبلیغ در حوزه خیاطی حتماً باید متن تبلیغاتی شما، جذاب و کارآمد باشد تا مشتری به تبلیغات توجه کند و به سمت مجموعه شما جذب شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی تبلیغات برای جذب مشتری خیاطی بپردازیم. اگر شما هم خیاطی یا مزون دارید و دوست دارید مشتریان خود را بیشتر کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عکس برای تبلیغ خیاطی

یکی از مهمترین مسائلی که در تبلیغ خیاطی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، استفاده از عکس برای تبلیغ خیاطی است. طبق تحقیقات انجام شده تبلیغاتی که تنها روی متن متمرکز هستند، در نگاه اول نظر مشتریان را به خود جلب نمی‌کنند و ۷۰ درصد کمتر از تبلیغات دارای عکس، مورد توجه قرار می‌گیرند.

عکس برای تبلیغ خیاطی می‌تواند تنها عکس یک چرخ خیاطی باشد. برای این منظور می‌توانید از گوگل و یا سایت‌های مشابه عکس‌های جذابی از چرخ خیاطی دانلود کرده و آن را در کنار متن تبلیغاتی خود قرار دهید. قرار دادن عکس‌های مربوط به نمونه کار در کنار متن تبلیغ خیاطی نیز یکی دیگر از راه‌های جذب مشتریان است.

اگر شما مزون لباس مجلسی دارید، می‌توانید با قرار دادن تعدادی از عکس‌های لباس مجلسی در کنار یکدیگر به مشتریان خود نشان بدهید که در زمینه دوخت انواع لباس مجلسی، کاملاً ماهر هستید. اگر لباس‌هایی مانند مانتو و شلوار می‌دوزید، با گرفتن یک عکس جذاب از لباس خود در تن مانکن، هنر خیاطی خود را به مخاطبان نشان دهید. به صورت کلی استفاده از یک عکس مناسب در تبلیغ خیاطی، راه جذب مشتری را برای شما هموارتر کرده و کیفیت کار شما را به مشتریان نشان می‌دهد.

عکس برای تبلیغ خیاطی

متن خیاطی برای استوری

تبلیغات در اینستاگرام همواره یکی از راه‌های جذب مشتریان است. در سال‌های اخیر استفاده از اینستاگرام آنقدر زیاد شده است که قرار دادن یک تبلیغ خیاطی در استوری می‌تواند مشتریان زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. متن خیاطی برای استوری می‌تواند در پیج شخصی شما قرار داده شود و یا با درخواست از دوستان، فامیل و آشنایان و حتی بلاگرهای معروف شهر خود، تبلیغات خود را در پیج آنها انجام دهید. در این قسمت از مقاله، چند نمونه متن‌ خیاطی برای استوری را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

۱. یک دست لباس شیک و خوشگل می‌خوای؟ کار را به کار بلد بسپار.

۲. لباس رویاییتو می‌خوای؟ من برات می‌دوزمش.

۳. دنبال خرید لباسی منحصر به فرد برای هدیه دادن هستید؟ لباس‌های خیاطی ما یکی از بهترین پیشنهادات برای شماست.

۴. اگر به دنبال دوخت لباسی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، کار خود را به خیاطی ما بسپارید.

۵. خیاطی ما با توجه به سلیقه شخصی شما و فرم بدنتان، لباس‌های منحصر به فردی برای شما می‌دوزد. با یک بار سفارش، مشتری دائم ما خواهید شد.

متن‌هایی که در بالا به عنوان متن آماده به آنها اشاره شد، می‌توانند با یکدیگر ترکیب و به یک متن جذاب‌تر تبدیل شوند. همچنین می‌توانید با الهام از متن‌های بالا، متن‌های مختلف دیگری در ذهن خود بسازید و آنها را استوری کنید.

متن خیاطی برای استوری

متن بیو اینستا برای خیاطی

همانطور که می‌دانید استوری اینستاگرام تنها برای مدت زمان ۲۴ ساعت در اینستاگرام می‌ماند و سپس پاک می‌شود. اگر به دنبال روشی بهتر برای جذب مخاطب هستید، قرار دادن متن در بیو اینستا، گزینه مناسبی است. بیوگرافی شما همیشه در اینستاگرام باقی می‌ماند و می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. در این قسمت از مقاله چند نمونه متن بیو اینستا برای خیاطی را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

۱. استایل خود را با ما به روز و مدرن کنید.

۲. ارائه خدمات متنوع و کاربردی خیاطی برای خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان.

۳. اینجا بهت کمک می‌کنیم تا شیک پوش‌ترین فرد فامیلت باشی!

۴‌. لباس بیانگر شخصیت شماست، دوختن آن را به فرد ماهری بسپارید.

۵. با لباس‌های خیاطی ما، در هر مجلسی بدرخشید.

۶. دوخت لباس تابستانی ( و یا زمستانی) با بهترین کیفیت ممکن.

۷. انجام خدمات دوخت و ترمیم لباس.

۸. با سپردن کار به خیاطی ما، لباس‌های شیک و با تنخوری عالی داشته باشید.

۹. انجام خدمات خیاطی در محل شما.

۱۰. با سپردن کارها به خیاطی ما، توی هزینه‌های لباست صرفه جویی کن.

۱۱. استفاده از به روزترین متدهای خیاطی با بهترین قیمت.

۱۲. با مشاوره‌های تخصصی ما بهترین لباس ممکن را داشته باشید.

۱۳. با خیاطی ما در روزها و شب‌های خاص زندگی خود بدرخشید.

۱۴. با ما لباسی داشته باشید که به شما جذابیت و اعتماد به نفس می‌بخشد.

۱۵. خیاطی هنری است که به زندگی شما زیبایی می‌بخشد.

متن بیو اینستا برای خیاطی

می‌توانید بنا به انتخاب خود یک تا دو مورد از مواردی که در بالا به آنها اشاره شد را برای بیو اینستاگرام خود انتخاب کنید و یا با تغییر دادن برخی از کلمات و جزئیات، بیوی منحصر به فردی داشته باشید.

متن خیاطی برای پروفایل

اگر دوست ندارید در صفحه کاری خیاطی، عکس خودتان را بگذارید، قرار دادن متن خیاطی برای پروفایل یکی از روش‌های مناسب برای جذب مخاطبان است. در پروفایل صفحه اینستاگرامی خیاطی، معمولاً نام خیاطی به همراه یک عکس، مانند عکس چرخ خیاطی و یا لباس قرار داده می‌شود. می‌توانید علاوه بر نام خیاطی، یک متن کوتاه دیگر نیز در کنار عکس پروفایل خود قرار دهید که نشان دهنده میزان مهارت شما در زمینه خیاطی و یا متنی جذاب برای جذب مخاطبان به سمت مجموعه شما باشد.

برای مثال در عکس پروفایل خیاطی خود، می‌توانید علاوه بر قرار دادن نام خیاطی از عبارتی مانند دوخت تخصصی انواع لباس، با تجربه ۲۰ ساله در زمینه دوخت انواع لباس، بالاترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت، دوخت و ترمیم انواع لباس و ... استفاده کنید. توجه داشته باشید که متنی که برای پروفایل صفحه اینستاگرامی دوخت لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید کوتاه، مختصر و جذاب باشد تا بتواند مشتریان را به برند شما جذب کند.

نوشتن دیدگاه