تبلیغات درون تاکسی

امروزه تمامی شرکت‌ها به دنبال جذب مشتریان بیشتر و بالا بردن سود خود هستند، از این رو روش‌های مختلفی را برای تبلیغات در پی می‌گیرند. تبلیغات در وسایل نقلیه مختلف مانند تاکسی‌ها یکی از روش‌های موثر برای تبلیغات است که باعث جذب مشتریان زیادی به شرکت یا مغازه‌ها می‌شود. از آنجایی که تاکسی‌ها در تمامی نقاط شهر رفت و آمد دارند، تبلیغات درون تاکسی باعث جذب مخاطبان زیاد از سراسر نقاط یک شهر می‌شود. انواع مختلف تاکسی‌ها به خصوص تاکسی‌های تلفنی و تاکسی‌های گردشی، با توجه به تماس مشتری در تمامی نقاط شهر تردد دارند و به عنوان یک بنر تبلیغاتی می‌توانند تمامی شهر را در بر بگیرند. در این مقاله قصد داریم به تبلیغات درون تاکسی بپردازیم. برای داشتن یک تبلیغات موثر در این مقاله با ما همراه باشید.

متن اماده برای تبلیغات تاکسی

برای تبلیغات تاکسی، همانند سایر کسب و کارها روش‌های مختلفی وجود دارد. در این قسمت از مقاله قصد داریم چند متن آماده برای تبلیغات تاکسی را در اختیار شما قرار دهیم. به عنوان نمونه، در ادامه تبلیغات تاکسی در مشهد را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

۱. تاکسی تلفنی ویژه همشهریان مشهدی و زائرین بارگاه امام هشتم، ارائه تمامی خدمات تاکسی، به صورت تلفنی در هر ساعتی از شبانه روز.

۲. اگر به تاکسی تلفنی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. ما در هر ساعتی پاسخگوی شما هستیم.

۳. ارائه خدمات تاکسی تلفنی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در شهر مشهد. اگر به دنبال دریافت خدمات تاکسی تلفنی در شهر مشهد و یا شهرهای اطراف مانند شاندیز، طرقبه و ... هستید، در هر ساعتی از شبانه روز و تنها با یک تماس، تاکسی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۴. تاکسی تلفنی با تخفیف ویژه، ویژه زائرین بارگاه امام هشتم. اگر به دنبال برخورداری از تخفیفات ویژه تاکسی هستید، همین الان با شماره ***** تماس بگیرید.

۵. تاکسی تلفنی با ارزان‌ترین قیمت‌. برای جابجایی در سطح شهر مشهد با ارزان‌ترین قیمت، با ما در تماس باشید.

متن اماده برای تبلیغات تاکسی

۶. با تاکسی تلفنی، به راحتی و با قیمت مناسب به هر نقطه‌ای از شهر مشهد و شهرهای اطراف برسید. با امنیت کامل، سفری بدون دغدغه را تجربه کنید.

۷. برای سفری متفاوت آماده‌اید؟ با تماس با تاکسی تلفنی ما، سفری متفاوت و عالی را تجربه کنید.

۸. سفری شگفت انگیز با تخفیفی بی‌نظیر! فقط و فقط با تماس با تاکسی تلفنی ما، سفری شگفت انگیز با قیمتی عالی را تجربه کنید.

۹. برای سفری بالاتر از حد انتظار! با تاکسی تلفنی ما سفری عالی و بالاتر از حد انتظار داشته باشید.

۱۰. تجربه‌ای راحت و ایمن برای سفرهای شما! ما همیشه در کنار شماییم، رزرو و تماس از امروز!

تبلیغات تاکسی اینترنتی

از آنجایی که امروزه استفاده از روش‌های اینترنتی برای رزرو تاکسی افزایش زیادی پیدا کرده است، تبلیغات تاکسی اینترنتی نیز می‌تواند با استقبال زیادی روبرو شود.

برای تبلیغات تاکسی اینترنتی روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از مهمترین این روش‌ها تبلیغات پیامکی است. زمانی که فردی برای دفعه اول تاکسی اینترنتی می‌گیرد، حتماً باید شماره تماس خود را در هنگام رزرو تاکسی اینترنتی وارد کند. مجموعه تاکسی اینترنتی می‌تواند این شماره را ثبت کرده و در فواصل زمانی منظم برای افراد تبلیغات بفرستد تا نام تاکسی اینترنتی در ذهن مخاطب باقی بماند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی راه دوم تبلیغات تاکسی اینترنتی است. افرادی که قادر به رزرو کردن تاکسی اینترنتی هستند، معمولاً در شبکه‌های اجتماعی مختلف به خصوص اینستاگرام فعالیت چشمگیری دارند؛ از این رو اگر تبلیغات خود در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام را زیاد کنید، تبلیغات تاکسی اینترنتی شما به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

تبلیغات تاکسی اینترنتی

سومین روش برای تبلیغ تاکسی اینترنتی، انجام دادن تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون و رادیو است. از آنجایی که این نوع از تبلیغات قیمت نسبتا بالایی دارد، شاید در مراحل اولیه کار خود نتوانید روی آن حساب کنید، ولی به مرور زمان و با بالاتر رفتن میزان مشتریان خود، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی برای جلب مخاطبان بیشتر به شما پیشنهاد می‌شود.

متن تبلیغاتی برای جذب مسافر

متن‌های تبلیغاتی جذاب معمولاً در ابتدای خود دارای یک سوال هستند که ذهن خواننده را به چالش می‌کشند. برای مثال در متن تبلیغاتی برای جذب مسافر، می‌توان از سوالاتی مانند: آیا به دنبال سفری مطمئن هستید؟ آیا سفری شگفت انگیز با تخفیفات بی‌نظیر می‌خواهید؟ آیا برای سفری متفاوت آماده‌اید؟ و ... استفاده کنید. شما باید در ابتدا ذهن مخاطب خود را به چالش بکشید و سپس در متن تبلیغاتی خود به سوال او پاسخ دهید.

در متون تبلیغاتی برای جذب مسافر که به صورت نوشتاری و بنر هستند، فونت و اندازه کلمات نیز به اندازه خود متن مهم است. برای بازدهی بهتر کار می‌توانید در ابتدا سوالات خود را با فونت درشت‌تر تایپ کنید، در نهایت پاسخ خود را با فونت کوچکتر و با رنگی متفاوت در بنر تبلیغاتی بنویسید. با استفاده از این روش جلوه‌های بصری بنر تبلیغاتی شما بهتر می‌شود و مخاطب با دیدن رنگ‌های متفاوت و جذب کننده در متن تبلیغاتی، به خواندن متن ترغیب می‌گردد.

متن تبلیغاتی برای جذب مسافر

اسم برای آژانس تاکسی تلفنی

انتخاب اسم برای آژانس تاکسی تلفنی کاملاً شخصی و سلیقه‌ای است، اما بهتر است از انتخاب اسم‌هایی که پیچیدگی زیادی دارند، خودداری کنید. برخی از مهمترین اسم‌هایی که می‌توانید برای آژانس تاکسی تلفنی خود انتخاب کنید، گروه‌های اسمی زیر هستند:

۱. اسم‌های انتزاعی: اسم‌هایی مانند دوستی، گل‌ها، مهربانی و ... در این دسته‌بندی جا داده می‌شوند.

۲. اسم افراد: برای این منظور می‌توانید از اسم خود و یا فرزندانتان استفاده کنید. اسم‌هایی مانند سعید، وحید، امیر، مهران و ... می‌توانند مناسب باشند.

۳. نام خانوادگی خودتان: می‌توانید نام خانوادگی خودتان را روی تاکسی تلفنی قرار دهید، مانند تاکسی تلفنی جلالی، صمدی، محمدی و غیره.

۴. نام شهر: اگر تا به حال تاکسی تلفنی دیگری نام شهرتان را روی تاکسی تلفنی خود قرار نداده است، می‌توانید از نام شهرتان برای تاکسی تلفنی استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه